sábado, 16 de noviembre de 2013

Operacion y vacaciones

Hola amig@s:

Sientolo muncho por tardar en escribir, esti ye el primer post que escribo sin la ayuda del mio tiu.

Esti añu en Marzu opereme de la espalda en Barcelona, tuve ellí 12 díes nel Hospital Sant Joan De Déu (no tengo palabres pa´ agradecei lo que facen), agora toi rectu como una vela, costome recuperame porque tenia les defenses muy baxes y un poco de anemia. Tuve munchos dies sin dir a clase por que non me encotraba bien, que me retraso un poco nes clase.Ya toi muncho mejor, toi feliz..

Disfrute muncho coles vacaciones, fui a ver el conciertu de Pitbull y fui a mi primera corrida de toros, paselo per bien. Cuando marche pa León tambien y un montón de coses, fui a la piscina de Valencia de Don Juan con los mios collacios, ibamos a la piscina del pueblo en Villoria de Orbigo. En una de les semanes que tuvimos en León fueron las dos personitas que más aprecio en esti mundu, les mis primes Olaya y Deva, las llevamos a circo que era muy bueno, lo pasamos muy bien, elles vieron a sus personajes preferidos, por ejemplo Bob Esponja.


Tuve que venir pa Asturias por que me tenía que examinar de unes pendientes en Septiembre, recupereles, y ya empece a 3º ESO. Pues ESO, ¡hasta pronto!.

A partir de ahora nos veremos más a menudo porque podre escribir yo.
Hasta pronto


No hay comentarios: